Saturday, March 3, 2012

Coret - Coret

Salam....
Dah terlalu lama rasanya x mencoret sesuatu kat blog ni..
Sampai ada yg cakap my blog ni dah bersawang kura2..hehehehe
Nak buat cam ne,menconteng2 diblog ni selalunya akan mengkhayalkan aku..
Kekadang akan m'ambil masa yg lama cz terlalu asyik m'hadap blog hasil coretan orang lain..
Seronok bila tengok orang yang rajin bekarya ni..
Macam2 coretan yang mereka kongsikan bersama..
Exactly,banyak yang aku ingin aku coretkan,tapi masa x begitu m'izinkan...
Cukup la coretan ala kadar yg menunjukan aku masih ingat yg aku ni ada blog...hikhikhik
Hidup ni sentiasa diuji..
Makin kita usaha tuk menjadi kuat,makin banyak dan besar dugaan mendatang...
Kekadang aku rasa aku tak cukup kuat menghadapi semua dugaan ni..
Tapi, apakan daya...
Aku hanyalah manusia biasa yang x pernah terlepas dari ujianNYA...
Walauapa pun jadi ingat la bahawa :
"Allah tidak akan memberi ujian yg tak mampu dhadapi umatNYA"
"Makin banyak kita duji,menunjukan Allah sayangkan kita"
"Hanya DIA yg Maha Mengetahui hikmah dsebalik apa yg terjadi"

Sekian je ek coretan kali ini...
Lain kali coret2 lagi occey..
mwaaaahhhhx ^^v

2 comments:

ed shokolath said...

lama btol x hapdet ek.. :0

Eva Ahamd said...

Update skit2 cz u kata dah b'sawang :D